Kuzey kutbunun hep üstündesin, pusulam seni gösterir her zaman. Hey ya hey ya heya hey, o hey. Ağaçlar Kuleli Şatolara dönüşür.

16 Aralık 2016 Cuma

Bahar partisi 2016 hazırlık aşaması
































Günaydın blog dünyası :)

Aradan çoook uzun zaman geçti biliyorum...Ilk önce bulut gölgesi blogunun yazarından özür dilemek istiyorum. Etkinlik için hediyeleri yetiştiremedim. Araya sıkıştırırım, hallederim diye düşünmüştüm..yanıldım. Bir dahaki etkinlikte görüşmek dileğiyle..

2 ay'dan fazla bir süre bu gördükleriniz hediyelerle uğraştım. 3. Sınıf bitmek üzereydi..Tatil yaklaşıyordu. Okulumuz, etkinlikleri iptal etmişti. Biz de sınıfça güzel bir gün geçirmek istiyorduk...düşündüm taşındım :) ve vakit kaybetmeden işe koyuldum. Yapacağımız etkinlikten kesinlikle hiç bir öğrenci ve velisinden ücret alınmayacaktı. Tek şartım buydu. En önemlisi büyük bir otobüs bulmaktı :)) onu da sağ olsun eşim halletti. Aydos ormanıyla anlaştık. Velilerimiz ( can arkadaşlarım) hamur işlerini el birliğiyle yapmakta ısrar edince çok duygulandım. Gizem'in eşi, tüm sınıfa Merkez Efendi Köftecisi'nin o muhteşem köftelerinden pişirdi. Parti boyunca mangal başındaydı..kilo kilo köfte pişirdiler yardımcısıyla.

2 ay boyunca dikiş, yapıştırma vb. işlerle meşguldüm. Çok yoruldum, her şeyden 45 adet yapmaya çalıştım, misafir çocukları da düşünerek. Her gün işimin kolaylaşması için dua ettim. Ilk önce davetiyeler hazırlanıp, sabahın erken saatlerinde okula götürüldü. 32 adet fide :) fotoğrafta gördükleriniz dağıtılma aşamasında olanlar, hepsinin fotoğraflayamamış benim canım oğlum. Sonradan velilerden duydum ki, sokaktan gelen geçen satılık mı diye sormuş. Israrla isteyenler bile olmuş :)) Keşke herkese verebilseydim...ağaç sevgidir, mutluluktur, arkadaştır, hayattır. Geriye dönüşler muhteşem oldu. Davetiye'yi alan fotoğrafını paylaştı. Herşey çok çok güzeldi. Doğayı seviyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder