Kuzey kutbunun hep üstündesin, pusulam seni gösterir her zaman. Hey ya hey ya heya hey, o hey. Ağaçlar Kuleli Şatolara dönüşür.

25 Mart 2016 Cuma

YGS, yağmur,kartal tüyü, kuzgun :)


Merhaba

Eminönü'ne sırf meraktan karlı havada gidicem bir gün...yağmurlu havada bile tıklım tıklım bütün sokaklar. Aradığınız hemen hemen herşeyi bulabiliyorsunuz...toptan alımlarda fiyatlar gayet uygun. Pazarlıkta yapabiliyorsunuz. Semt tuhafiyecisinden üç katı fiyata aldığınız bir kolye ucunu, orada gramla süper fiyatlara alabilirsiniz. Esnafı güler yüzlü ve yardımsever ama yine de acil durumlarda :) uğradığımız bir yer..sebebi de aşırı kalabalık ve gürültülü olması. Çarşının içinde balık satan birisi vardı...yanından geçerken yüksek sesle 'balık, balııııkk' diye bağırınca, elimde olmadan gerildim. Egzos borusu delinmiş motor, yüksek sesle konuşan, bağıran insan ve korna sesine tahammül edemiyorum. Bizim Eminönü'ne uğrama sebebimiz, internette gördüğüm minik şemsiyeler oldu. Düz olanlarından almayı düşünüyordum..fırfırsız olanı yoktu. Kulaklı şemsiyeleri görünce erkeklere pandalı, kızlara da uğur böcekli olanları aldım.



Bu sefer büyükler için Kızılderili Kostümü tasarlamayı planlıyorum. Mağazanın birinde, en üst rafta mankenin arkasına saklanmış tüyler gözüme çarptı. Uzanıp aldım..tam da aradığım şey! Kızılderili başlığı için ideal. Bunları kaça satıyorsunuz diye sordum. Satılık değil, kostüm yapımında kullanmayı düşünüyoruz dedi. Bunlar bana lazım diye ısrar ettim. Tamam, al o zaman diyince, 10 Lira verip çıktım dükkandan. Tüyler boyama değil, Kartal tüyü :)

Eminönü'nden mutlu bir şekilde ayrıldık sonunda :) Kalabalığı arkamızda bıraktık. Sahilde banka oturup denizi izledik, kuzgunları besledik..yan yan seke seke zıplıyorlar..çok acıkmışlardı.

Oğlum aradı az önce. 31000'inci olmuş :))) 2.5 milyon aday arasından...Ygs'ye çalışmadı..Lys'e çalıştı :)

sevgilerimle



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder