Kuzey kutbunun hep üstündesin, pusulam seni gösterir her zaman. Hey ya hey ya heya hey, o hey. Ağaçlar Kuleli Şatolara dönüşür.

4 Ocak 2016 Pazartesi

Deniz kızı kostümü, Alice Harikalar Diyarında..Hoşgeldin Yeni yıl :)


Yeğenim Öykü'ye yazın deniz kızı kostümü yapacağıma söz vermiştim. İki hafta önce hatırlattı 'yenge, sen bana çok güzel bir deniz kızı kostümü yapacaktın' hani? daha 6 yaşında, çok tatlı cimcime :)
Pullu kumaşlara göz attım, hiç birini beğenmedim. Kumaşların arasında, tülün üzerine dikilmiş, üçgen üçgen bir şeyler gözüme çarptı. Kırmızı balık olmaz mı? olur..neden olmasın :)) kumaşın hepsini satın aldım. Altın pullu lastiği de öylesine, lazım olur diye aldım.
Kostümü çift kat yaptım. Tülü, beyaz esnek bir kumaşla birlikte diktim. Fotoğraflarda görünmüyor..kuyruğun ön tarafına fermuar diktim. Deniz kızımız belki yürümek ister :) beline altın renkli lastiği kullandım, kostümün üst kısmının arka tarafına da aynı şekilde lastik kullandım. Kuyruk kısmına pamuk doldurdum..gerçekçi dursun diye..kostümü, uzun kollu beyaz bir body ve kırmızı çorapla giyerse harika olacak. Denedi..sevinci yüzünden okunuyordu :) iki kere giyip çıkardı..Güle güle kullansın yeğenim..çocukları çok seviyorum. Onların mutluluğu için elimden gelen ne varsa yapıyorum.







Deniz kızının şapkası :))



Kış dekorasyonuna uygun olarak bu resmi yaptım. Resimi çok beğenmiştim..Kim adında birinin eseri. Sayfaların birinde paylaştılar..italyanca 'özlü sözler' paylaşımları yapan bir sayfa..benzerini yapmayı denedim.


Bizim evin yeni yıl konseptine bu yıl 'Alice in Wonderland' teması hakim oldu :) boyadım, kestim, yapıştırdım...






Ailece güzel bir yılbaşı geçirdik...koşuşturma ve yorgunluktan, yılın ilk karının tadına varamadım...ama olsun :) Herkes mutluydu :)

sevgilerimle





2 yorum:

  1. Çok yaratıcısınız Özlem hanım; herşey muhteşem olmuş...

    Mutlu Yıllar :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Nurdan hanım :) Size de mutlu yıllar ;) sevgilerimle..

    YanıtlaSil