Kuzey kutbunun hep üstündesin, pusulam seni gösterir her zaman. Hey ya hey ya heya hey, o hey. Ağaçlar Kuleli Şatolara dönüşür.

16 Eylül 2015 Çarşamba

Düğün konsepti: Papatya












Merhaba..

2 hafta süren çalışmanın sonunda nihayet bugün bitirip, teslim ettim istenilen ürünleri. Detaylara geçmeden önce tüm şehitlerimize Allahtan rahmet, yakınlarına baş sağlığı diliyorum. Korkunç günler geçiriyoruz...Diğer 'sosyal' platformlarda hemen hemen her gün isyanımızı, öfkemizi dile getirdiğimiz için burada bir şey paylaşmak istemiyorum. Ne faydası olacak ki... Olan olmuş zaten! Yalanlar, yalanlar...


Evet...papatyalar ve arılar birbirlerine çok yakıştı. Fikir bana ait ;) Baba-oğul, anne-kız ayakkabıları..Sünnet düğünü için tasarladım:)

Yüksek topuklu bir ayakkabıya desen çizdim..Müşterim internetten bulduğu bir deseni çok beğenmiş, desenin üzerinde birkaç değişiklik yapıp ayakkabımıza uyarladım.

Ve son olarak vualet ve eldiven diktim. Sonuca ben bile şaşırdım :))) Cadılar Bayramına siyah bir vualet tasarlayabilirim..kendime :D

Peace


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder