Kuzey kutbunun hep üstündesin, pusulam seni gösterir her zaman. Hey ya hey ya heya hey, o hey. Ağaçlar Kuleli Şatolara dönüşür.

27 Mart 2015 Cuma

Çekici de boyadım :D





Dün akşam panomun üzerinde biraz daha çalıştım..bazen kendime kızıyorum :) önce kağıt üzerinde çalışmalıydım diye!
Yapı marketlerine gittiğimizde hırdavat, ahşap, boya ve çiçek bölümlerini gezmeyi severim...çocuklarım ve eşim ise pastane, börek çörek bölümünü tercih ederler..anlamıyorum :) 2 hafta sonra badanacılar gelecek şimdiden strese giriyorlar...hal böyle olunca bende çekici kendi zevkime göre boyadım :) flower power :))

sevgiyle kalın


2 yorum:

  1. çekiç çekiç olalı böyle güzel olmadı:))) kadın eli değen he rşey güzel ellerine sağlık canım en boş vaktimde bende bizim evdeki alet çantasına el atacam:))) sevgiler çok öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim Öznurcum :)) bencede el at :D renklensin çekiçler öpüyorum canımm :)

    YanıtlaSil