Kuzey kutbunun hep üstündesin, pusulam seni gösterir her zaman. Hey ya hey ya heya hey, o hey. Ağaçlar Kuleli Şatolara dönüşür.

13 Mayıs 2014 Salı

Öznur'un Dünyasının sürprizi











Yoğunluktan dolayı bu yazıyı ancak şimdi yazmaya fırsatım oldu..
Geçen hafta pazartesi günüydü yanılmıyorsam..MNG kargo'dan bir paket gelince şaşırdım.  UPS veYurtiçi kargo'ya alışığız, haftada bir defa uğrarlar bize..sağ olsunlar, eşimde her defasında sorar yine ne sipariş ettin diye :) Aras kargo siparişlerimi her defasında başka bir adrese götürür..sonra da telefon açıp 'zil'e basıyorum, kimse açmıyor' der. Kargo'ya not kısmını okumuyorlar galiba..adresimi karşımızdaki berber dükkanına kadar tarif ederim :)

Paketi oğlum teslim aldı. Gönderinin adresine baktık..Öznur'dan :) Öznur'un Dünyası'nın blogunun yazarından..Malatya'daki arkadaşım bana sürpriz yapıp, Anneler günümü kutlamış :) çok duygulandım..Paketlerin içinden el emeği, sevimli mi sevimli hediyeler çıktı. Güzel kalpli arkadaşım ellerine, emeğine, yüreğine sağlık! Çok teşekkür ederim...Amigurumi Kraliçesi :)

sevgilerimle

http://www.dailymotion.com/video/x1txcyj_johnny-express-harika-kisa-animasyon_fun










2 yorum:

  1. Canım güle güle kullan hediyelerini hepside birbirinden güzell öznurumun ellerine sağlık yalnız son resimdeki tavşanın bakışına bittim :)))))
    Kargocular konusuna gelince ben merkezde oturuyorum çarşının tam ortasında ama özel kargolar hep arar evi bulamadık die:)) o yüzden ptt kargonun gözünü seveyim hemen getiriverir:))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım :) Öznur'dan ikidir amigurumi hediye alıyorum..alışkanlık yaptı, hastası oldum Amigurumi oyuncakların :) Çocuklara plastikten oyuncaklara para dökeceğimize el yapımı oyuncaklara yönlendirsek keşke...

    Benimde adresimin bulunması kolay ama sakın ptt kargo deme bana :D beni en çıldırtan onlar :))) şehir'den şehire farklılık gösteriyor da olabilir..İstanbul'da ptt kargoyla çalışılmaz :))


    YanıtlaSil