Kuzey kutbunun hep üstündesin, pusulam seni gösterir her zaman. Hey ya hey ya heya hey, o hey. Ağaçlar Kuleli Şatolara dönüşür.

10 Şubat 2014 Pazartesi

1. sömesteri başarıyla tamamladık :)


5 ay içerisinde küçük oğlumun bu kadar ilerleme kaydetmesi beni gururlandırıyor. Okuma şenliğinde göz yaşlarıma zor engel olabildim. Bize sürpriz yapıp 'Çok çalışkan olmalıyız. Bu ulus için, bu vatan için, çok çalışkan olmalıyız' şarkısını ezberlemişler. Civciv'ler sınıfı artık okuyup, yazabiliyor:) Sizi tebrik ederim kalbi güzel öğretmenim! Yavrularımız emin ellerde.


Karne dosyamız özenle hazırlanmış. 




Öğretmenimizin verdiği tüm çalışma kağıtlarını dosyasından çıkarıp, bağladım. Okuma bilekliği ve tacı da kaybolmasınlar diye, kartondan kapak hazırlayıp, onun üzerine yapıştırdım.


Gelelim karne hediyelerimize...Yılbaşında yine nerf'lere yatırım yaptığımız için kesinlikle oyuncak almamaya karar verdim. ( çok sağlam oyuncak haberiniz olsun, hala kıramadılar ) Palyaço okulunu daha önce almıştım, okumayı sökmesini bekliyordum. Diğer kitapları da tatilde tamamladım.



Bir Dolap Kitap benim için bir rehber niteliği taşıyor. Çocuk kitabı sipariş vermeden önce, Banu ve Yıldıray'ın yorumlarını okumadan geçemiyorum :)  bu konuda uzmanlaşmışlar.


Süpürgede yer var mı? Şiir tadında, komik bir hikaye. Hayvan dostluğunu anlatıyor. Her sayfası resimli. Yavuz çok beğendi.


Mö Anne/Gakgak Karga'nın yeni yılı. Mö anne yardımsever ve iyi niyetli bir inek:) arkadaşı Gakgak kıpır kıpır, yerinde duramayan, sözünü esirgemeyen bir karga. İkisinin yaşadığı maceralar anlatılıyor bu kitaplarda. Resimler abartıdan uzak, çok doğal..ben sevdim :)


National Geographic, İlkokul 1.sınıf Öykü Denizi
Bu kitabı sınıf annemiz bulmuş, isteyenlere getirtirim deyince bizde aldık :) Her sayfada doğa ile ilgili, eğlenceli hikayeler var, arka sayfası gerçek bilgilerle pekiştirilmiş. Eğitici güzel bir kitap. .


İşte benim favorim. Çivi Çorbası. Resimler kusursuz, masal harika! iyilik üzerine ;)



Emin olun Atakan'ı ailece çok seviyoruz :)) iki sene önce aldığım 3'lü Atakan hala Yavuz'un en gözde kitapları.




Melisa&Doug Sticker kitabı. 5 farklı tema hazırlamışlar. 150 adet Sticker'i tekrar tekrar kullanabiliyorsunuz, yapışkanlı değil, ince pvc kullanmışlar. markabebe.com'da fiyatı uygun.



Böğürtlen Cini ve Sarı Gaga. Resimler harika! Arkadaşlık üzerine..

 Cıvıl cıvıl 365 Etkinlik.

 Adım adım 365 Etkinlik.


 Çağlar tanımadığı insanlarla bir yere gitmez. Atakan'a rakip çıkabilir:) Yavuz beğenerek okudu.



Tatil ödevi: Günlüğümüzü yazdık, 7 kitap okuduk. Tatil kitaplarından çalıştık. Fazla sıkmak istemedim..doyasıya Playstation oynadık, gezdik, dolaştık :)





Ailemize hoşgeldin Halida :) Kardeşim ve nişanlısı, bu sene düğün var :)


Yarı yıl tatilimizde bitti. 2. dönemde tüm öğrencilere başarılar dilerim. Yarın görüşmek dileğiyle :)
sevgiyle kalın...
(Dinçerim ve Polatım sizi seviyorum.Aşkım seni de seviyorum :))) 



2 yorum:

  1. Ne güzel dolu dolu bir tatil geçirmişsiniz.... Minik yakışıklı da okumayı sökmüş aferin ona, evlatlarına sağlıklı başarılarla dolu bir ömür diliyorum....

    YanıtlaSil
  2. Amin Öznurum :) Allah hepimizin evlatlarına sağlık, mutluluk ve başarı dolu ömürler versin..

    YanıtlaSil