Kuzey kutbunun hep üstündesin, pusulam seni gösterir her zaman. Hey ya hey ya heya hey, o hey. Ağaçlar Kuleli Şatolara dönüşür.

12 Ekim 2013 Cumartesi

Dans filmi: Strictly Ballroom :)

20 yıl önce video'ya çekip, onlarca kez izlediğim filmin ismini unutmuştum...dün gece youtube'ta capoeira videolarına bakınırken birden adı aklıma geldi :) Filmin türkçesini bulamadım..




                                                                         final sahnesi
İzlediğim dans filmleri içinde en iyisi, beni en çok duygulandıran film..

iyi seyirler:)

sevgilerimle

2 yorum:

  1. Merhaba,
    20 sene önce dans filmi olarak "grace" filmi vardı. Bunu da merak ettim. İlk fırsatta izleyeyim.Blogunu takibe aldım, bana da beklerim.sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Necla, vaktiyle çok izlediğim için beni geçmişe götüren bir film. Umarım beğenirsin:) blogundayım sevgilerimle

    YanıtlaSil