Kuzey kutbunun hep üstündesin, pusulam seni gösterir her zaman. Hey ya hey ya heya hey, o hey. Ağaçlar Kuleli Şatolara dönüşür.

14 Şubat 2013 Perşembe

Sömester tatili :)

Kış tatilimiz güzel geçti.

Playstation oynadık, ders hiç çalışmadık, Dinçer 450 sayfalık bir kitap okudu, yürüyüş yaptık, gezdik ve bol bol fotoğraf çektik:)




                                neye bakındıklarını bilmiyorum:) çocuklarım ve yeğenlerim




                                            piknik malzemelerini doldurduk sırt çantalarına:)






baktım halat çekiyorlar, bende fotoğrafı çeker çekmez erkeklere destek çıkmak için katıldım, dört kişi bir olup, kocacığımı yenemedik:)) kızları saymıyorum:)



                                             Yavuzum ilk denemesinde düştü











ormanın derinliklerinde yaban domuzları varmış:) en fazla 500 metre ilerledik ve hepimizi korku sardı:D


















günün sonunda hepimiz yorulduk. Çöplerimizi de çöp poşetinin içine koyup, oradaki çöp konteynerlerin içine bıraktık.

 YEDİKULE ZİNDANLARINDA AKŞAM YEMEĞİ

İnsanın üç erkek çocuğu olunca...evde bağrışmalar yükselince, (sinüzitim var, anlamıyorlar) 'Çocuklar akşam yemeğini zindanlarda yemeğe ne dersiniz??' diye bir fikir attım ortaya:) Sırt çantalarımızı yüklendik, zindanların yolunu tuttuk.










bu odada hepimiz Fatiha suresini okuduk. 


                                                           Genç Osman'ın odasındaki pencere


Kalenin içi buz gibi:)





bu şapkayı da ben diktim:) 




sevgiyle kalın..

4 yorum:

  1. Hoşgeldn ablacım nezamandır seni bekliyordum :) dedm annesi gitmedi galiba güzel bir tatil olmuş senin için :) çok sevindim burda gördüğüme seni k.çoook iyi bak olurmu :)

    YanıtlaSil
  2. Hoşbulduk Birgülüm:) blogumla ilgilenemedim bu süre içinde haklısın. Bir türlü kafamı toparlayamıyorum:)) - Anneeeee Anneeeeeee Annneeeeee!!!! Üçü de aynı anda anne diye bağrıyor:(( teker teker gelseler olmaz! :D Bende seni gördüğüme sevindim canım:)

    YanıtlaSil
  3. :))) ay kıyamam ama neyseki artk burdasn daha çok görürüz inş. seni bende bloğuma bekliyorum sen yokkken neler neler yaptm gel bak istersn :)

    YanıtlaSil
  4. :)) sana da uğrayacağım, eminim güzel şeyler yapmışsındır sen:)

    YanıtlaSil