Kuzey kutbunun hep üstündesin, pusulam seni gösterir her zaman. Hey ya hey ya heya hey, o hey. Ağaçlar Kuleli Şatolara dönüşür.

2 Ocak 2013 Çarşamba

Hoşgeldin 2013 :))



31.12.2012...Pazartesi. Yılbaşı arifesinde Yurtiçi kargo karmakarışık olmuş:)) Bu yüzden cumartesi günü beklediğim paket kargoya verilmemiş. Olur böyle şeyler...  (aklıma eskiden çalıştığım şirketimiz geldi. Tayland'tan elektronik parçalar satın alırdık. Siparişlerimiz Tayland'tan İsviçre'ye tam BİR günde elimize ulaşırdı.)  Bundan sonra yine Yurtiçi kargo'yu kullanmaya devam edeceğim...güvendiğim bir kargo şirketi, hızlılar (özel günlerin dışında) ve komikler:)) Çok güzel anılarım oldu. Bir keresinde daktilo şeridi siparişi vermiştim. Yurtiçi kargo ile göndericekler. Güzel. Eşimden ilk defa gizli saklı birşey yapmayı denedim. Eşim  'kargoo' sesinden nefret ediyor:) Herşeyi önceden hesapladım, siparişimden tutun, kargonun geleceği güne kadar...eşim o gün işte olacak, bende kargomu gönül rahatlığıyla:) kapıdan teslim alacağım. Yanlış hesap yapmışım! Eşim o gün işe gitti. Kargom geldi. Eleman: -Hanımefendi adresinizi bulamamıştım, adresi sormak için girdiğim dükkan eşinizinmiş. Kargo'yu sahibine teslim edin dedi. Ben: - Ne dediniz??! Eleman: - Kokoreççi...Ben: - Eşim kızdı mı? Eleman: - Yanlış bir şey mi yaptım?  O günü hiç unutmuyorum. Gülmekten konuşamamıştım. Adres sormak için bula bula eşimi bulmuş...komik bir gündü.

Pazartesi günü Beylikdüzündeydik. Alışverişimizi mecburen orada yaptık. Teşekkürler Yurtiçi kargo:) ! Marmara Park'ın inşaatı sırasında, yangın sonucu hayatını kaybeden 11 vatandaşımızın mekanı cennet olsun! Allah'tan rahmet yakınlarına başsağlığı ve sabır diliyorum. Bilmiyordum...yeni öğrendim.









                              Sağlık ve mutluluk dolu nice senelere:)) Hoşgeldin 2013

4 yorum:

  1. çok cicili bicili bi post olmuş :) sanrm o kargo benm kargoydu demek çıkmamış :( üzüldm buna :( ama sağlık olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Birgülcüm senin kargon bir günde sana ulaşacak..Pazartesi günü göndermedin bunca karışıklık olunca:) Bu hafta eline geçer hediyelerin:) Eşimin hediyesi kargolanmamış:))

    YanıtlaSil
  3. Biraz geç olsada mutlu sağlıklı yıllar diliyorum bende :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Aslı:) 2013 yılı hepimize hayırlı ve uğurlu olsun.

    YanıtlaSil