Kuzey kutbunun hep üstündesin, pusulam seni gösterir her zaman. Hey ya hey ya heya hey, o hey. Ağaçlar Kuleli Şatolara dönüşür.

19 Aralık 2012 Çarşamba

Hediyelerim geldi:))


Az önce Düşlerin rengi blogunun sahibesi Zeynep'in göndermiş olduğu hediyeleri teslim aldım. Teşekkür ederim Zeynepcim:)


Kitabın içinden de anlamlı bir not çıktı...çok hoş:) Zeynep arkadaşım umarım bir gün görüşürüz...
Çoraplaşma etkinliğinde emeği geçen herkese teşekkürlerimi sunuyorum.

güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle...

4 yorum:

  1. Güle güle kullanın hediyelerinizi:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Tuğbacım:) Baykuşlu karta bayıldım:)

    YanıtlaSil
  3. Özlemcim, benimkiler seninkilerin yanında sönük kaldı. Ama arkadaşlığımız baki olsun. En kısa sürede görüşeceğiz inşallah.
    İsviçre ortak konumuz, bol sohbetler bizi bekliyor.

    YanıtlaSil
  4. Zeynepcim hediyeleşme bahane:) hediyelerini beğendim, Hoşgör köftecisini alıp, okumak aklıma gelmezdi:) sayende okudum ve gerçekten genç yaşta kaybetmeseydik dedirtti bana. İsviçre ortak konumuz:) Güzel bir günde görüşmek üzere sevgiyle kal.

    YanıtlaSil