Kuzey kutbunun hep üstündesin, pusulam seni gösterir her zaman. Hey ya hey ya heya hey, o hey. Ağaçlar Kuleli Şatolara dönüşür.

17 Kasım 2012 Cumartesi

Ahşap kılıcımız:)

 
 
 
Geçen sene söz verdiğim gibi, 3 adet kılıç yapmıştım çocuklarıma :) İkisini kırdılar:)) sağlam kalanını  evin dekorunda kullanıyorum.. 
 
 
 
 
4 cm'lik MDF'yi dekupaj testeresiyle kestim..babamdan kalan ahşap rendesi ile şeklini verdim, rendeleme işlemi çok zahmetli :)
 
 
 
 
Kılıcın tutma yerine deri kemer kullandım. Süslemeler ayakkabı çivisi ile yapıldı:)
 
Bu kılıcın aynısından bir tane daha yapmalıyım..kılıçlar çapraz asılır:D
 
sevgilerimle..
 
 
 

2 yorum:

  1. Vaaaov bu çok güzel olmuş, gerçekten emek isteyen bir iş olduğu belli ama değmiş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Tuğba hanımcım:) çıkan sonuçtan bende memnun kaldım :) üzerinde biraz daha çalışsam...ikinci kılıca pürüzsüzlüğü elde etmek için, ahşap macunu sürmeyi düşünüyorum...beğendiğinize sevindim:) sevgilerimle..

    YanıtlaSil