Kuzey kutbunun hep üstündesin, pusulam seni gösterir her zaman. Hey ya hey ya heya hey, o hey. Ağaçlar Kuleli Şatolara dönüşür.

15 Ekim 2012 Pazartesi

Romeo ve Juliet


Oğlumun sanat performans ödevi için hazırladığım maskeler:) Karton Maske: Eminönü'nde 2.5 TL'ye satılıyor..süslemesi bana ait..Juliet'i sulu boya ile boyadım, Romeo'nun maskesi kıza benzediği için,  maskeyi ahşap macunu ile şekillendirdim..guaj boya ile boyadım. ve süsledim..

 
 
 
 
 
23. Sone
 
Bir acemi oyuncu nasıl beceriksizse
Sahnede korkusundan donakalmış dururken
Nasıl fazla duyguya kapılınca bir kimse
Zayıflarsa yüreği gücünden kudurken,
Benim de bu korkuyla güvensizlikten işte
Sevgi törenindeki duam aklımdan çıkmış,
Sevgimin gücü beni paramparça etmiş de
Aşkın bütün yükünü omuzlarıma yıkmış.
Öyleyse kitaplarım söylesin güzel sözler,
Sussun dili gönlümün dilsiz laf ebeleri,
Onlar sevgi dilenir, ama bir çıkar bekler;
Gönlün sözü, bollukta hepsinden çok ileri.
 
Sessiz aşk ne yazmışsa onu oku ve öğren,
Aşkın ince aklıdır gözlerle duyup bilen...
 
William Shakespeare
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder